www.isravelo.com

ביגוד טריאתלון – כל מה שצריך לדעת

 

טריאתלון הוא ספורט המשלב בין שלושה סוגי פעילות: רכיבת על אופניים, שחייה וריצה. המעבר בין סוגי הפעילות השונים מתרחש ברצף לאורך המסלול ומשום כך יש לבחור בביגוד מותאם עבור שלושת סוגי הספורט. חשוב לומר שבאופן כללי אין ביגוד טריאתלון סטנדרטי ואחיד שהמשתתפים בספורט מחויבים ללבוש. אפשרויות הרכישה תלויות בסופו של דבר בתקציב, וכן בהגדרת המטרה שלכם.

אם המטרה שלכם היא רק לסיים טריאתלון ייתכן שתוכלו להסתפק בביגוד בתקציב צנוע יותר. מאידך, אם המטרה שלכם היא להיות תחרותיים, אולי תרצו להשקיע בחליפת טריאתלון למשל.

כיצד לבצע רכישה חכמה של ביגוד טריאתלון

ביגוד לרכיבת אופניים

כאמור, אין ביגוד סטנדרטי ואחיד עבור טריאתלון.

עם זאת, כן ניתן להמליץ על מספר פריטי לבוש מסוימים שעשויים להתאים עבור חלקי המסלול השונים:

  • חליפות טריאתלון – חליפות טריאתלון היא חליפה שניתן ללבוש מתחילת המסלול ועד סופו. חליפה זו נמצאת בשימוש אצל אתלטים מקצועיים שמשתתפים בתחרויות. עם זאת, אנשים רבים שאינם מעוניינים לקחת חלק בספורט מקצועני בוחרים להשתמש בשילוב של מכנסיים וחולצה. חליפות טריאתלון מתוכננות על מנת לאפשר לספורטאי לרוץ מהר ככל האפשר וגם לתפקד בצורה הטובה ביותר בשחיה. החליפה צריכה להיות מתוכננת כך שהיא תתייבש במהירות לאחר שלב השחייה והמעבר לאופניים.
  • מכנסי טריאתלון – אם אינכם מעוניינים בחליפת טריאתלון, כנראה תרצו לרכוש לעצמכם מכנסי טריאתלון טובים. מכנסיים אלו דומים למכנסי רכיבה אבל הם בנויים כך שיתייבשו מהר יותר. החלק של המכנסיים אשר צמוד לישבן הינו דק יותר על מנת לאפשר נוחות גם בריצה וגם לאפשר למים להתאדות מהר יותר במהלך הרכיבה.
  • חולצות טריאתלון – חולצות טריאתלון מעוצבות בצורה מעט שונה עבור נשים וגברים בעיקר באזור החזה. מומלץ לבחור בחולצה עם רוכסן המאפשר לבישה קלה בעת יציאה מהמים כאשר העור עדיין רטוב.

 

ביגוד לרכיבת אופניים

רכישת ביגוד טריאתלון באתר ישראוולו

באתר של ישראוולו (Isravelo) תוכלו למצוא ביגוד טריאתלון איכותי של המותגים האיטלקיים Castelli ו-Sportful. אנחנו עובדים רק עם מותגים שאנחנו אוהבים להשתמש בציוד שלהם בעצמנו. אנו מודעים לכך שביגוד טריאתלון איכותי יכול להשפיע רבות על הן על ההנאה מהספורט והן על התוצאות המושגות בתחרות. משום כך, תוכלו למצוא אצלנו רק בגדים איכותיים שיוצרו מחומרים משובחים במיוחד.

ביגוד ריצה

באתר שלנו תמצאו גם חליפות טריאתלון, גם מכנסי טריאתלון וגם חולצות טריאתלון.

אנו מזמינים אתכם לצפות בקטגוריית ביגוד לטריאתלון באתרנו ולבחור עבורכם את הביגוד המתאים ביותר לצרכיכם. לכל שאלה ובקשה אנו עומדים לרשותכם בטלפון וגם בוואטסאפ. אל תהססו לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

לצפייה בקטגוריית ביגוד טריאתלון לגברים לשנת 2022 >>

לצפייה בקטגוריית ביגוד טריאתלון לנשים לשנת 2022 >>

דילוג לתוכן