www.isravelo.com

מכנסי רכיבה לאופניים – מדריך לבחירה

מכנסי רכיבה לאופנייםכחלק מעולם הרכיבה על אופניים, יש חשיבות רבה לבחירה מוקפדת של הלבוש כגון מכנסי רכיבה לאופניים והמוצרים הנלווים.

אחת מהבחירות הללו, היא מכנסי הרכיכה לאופניים אשר צריכים להיות מותאמים לכם בכדי לאפשר רכיבה נוחה ומוצלחת.

יש כמובן המון סוגים שונים של מכנסי רכיכה לאופניים, שכל אחד מהם יוכל להתאים לאנשים שונים. אז הינה כמה מהדברים החשובים שיעזרו לכם לדעת איך לבחור את מכנסי הרכיבה הבאים שלכם.

לבוש של מקצוענים – מכנסי רכיבה צמודים ומרופדים

מכנסי רכיבה לאופניים אשר מגיעים עם כרית ריפוד באזור הישבן, אשר מאפשר לרוכב לשבת בנוחות מבלי שירגיש חיכוך עם האוכף. הם קיימים במספר סוגי בד שונים, ומתאימים עבור אלו אשר רוכבים רכיבות ארוכות או קצרות.

הדבר משתנה בהתאם לבחירתו של הרוכב, והם מגיעים בשתי רמות:

רמת פרו

מתאימה לאלו שרוכבים שעות רבות, בד מנדף מאוד וכרית באיכות גבוהה.

רמת טים

בד קצת יותר פשוט וכך גם הכרית מתאים למי שרוכב זמן קצר ומחפש משהו קצת פשוט יותר, חשוב לומר שהבחירה בידיים שלכם, יש לא מעט רוכבים שנהנים מרמת הטים גם ברכיבות ארוכות.

הייחודיות של המכנסיים מגיעה לידי ביטוי בכך שלא משנה כמה תזוזה תהיה בזמן הרכיבה, המכנסיים לא יזוזו.

מומלץ להתייעץ לפני הרכישה בנוגע למידה וניתן גם למדוד כדי להיות בטוחים שהגזרה מתאימה לכם…

להתלבש לרכיבת אופניים בשטח

מכנסיים לרכיבת אופניים בשטח- מכנסיי baggy, אלו מכנסיים מאווררים והם אינם צמודים, יש להם כיסים פנימיים וחיצוניים ובדרך כלל הסגירה שלהם היא על ידי כפתור פשוט.

המכנסיים האלו מאפשרים גם נוחות רבה וגם מקומות אחסון בעזרת הכיסים הרבים.

ניתן ללבוש אותם מעל מכנסיים פנימיים שמגיעים עם כרית ריפוד נוחה. מכנסיים מומלצות למי שרוכב בשטח או ברכיבה עירונית.

מכנסי רכיבה פנימיים שמתאימים ללבישה מתחת למכנסיים קצרים – baggy מכנסיים שנועדו לשבת מתחת למכנסיי רכיבה, מתאימים לרכיבת טריינר או מתחת למכנסיים לרכיבת שטח או עירונית.

הבד שלהם דק ומאוד נושם. הם נועדו בעיקר למי שמעדיף כרית ריפוד לישיבה על האוכף. או לאלו מבניכם שמעדיפים לרכוב ברכיבות על טריינר מכוון שהבד דק ומספק נוחות מקסימלית.

מכנסי רכיבה לאופנייםדגשים חשובים בבחירת מכנסי רכיבה לאופניים

מלבד ההיכרות עם הסוגים השונים של מכנסי הרכיבה בהתאמה לצורך ולנוחות שלכם, הנה כמה דגשים עיקריים שיעזרו לכם בבחירה.

יושבים היטב

בכל בחירה של מכנסיים לרכיבה על אופניים, חשוב שישבו בצורה מותאמת עבורכם. חשוב שהמכנסיים ישבו עליכם בצורה המיטבית ביותר, מומלץ גם לא ללבוש משהו מתחת למכנסי הרכיבה.

לבישה של משהו מתחת עלולה לגרום ליתרונות של המכנסיים להתבטל, כמו חלקים לספיגת זיעה, שיפור נוחות וכדומה. בנוסף זה עלול להוביל לשפשופים ואי נעימויות, לכן חשוב לוודא מראש שהמכנסיים יושבים עליכם היטב ואין צורך לשים דבר מתחת.

התאמת מידה

כחלק מהישיבה של המכנסיים בצורה מיטבית על גופכם, שימו לב שאתם רוכשים במידה המתאימה לכם. בחירה במידה לא נכונה עלולה להוביל למצב שבו המכנס יזוז תוך כדי הרכיבה ויוביל לאי נוחות רבה. ניתן להתייעץ עם הספק בטלפון לצורך בחירת המידה המתאימה עבורכם.

חשיבות הבד

חלק נוסף חשוב בבחירת המכנסיים לרכיבה על אופניים, זה כמובן החומר עצמו, הבד ממנו המכנסיים עשויים. איכות בד גבוהה תינדף את הזיעה בימים חמים ותעזור לכם מאוד בימי הקיץ. בבחירה שלכם חשוב לעשות התאמה לסוג הבד שהכי נעים לכם, ככה תוכלו להיות בטוחים בבחירה שלכם.

על ׳ישראוולו׳

ישראוולו מביאים לשוק פתרונות רבים בתחום הביגוד המתאים לרכיבה על אופניים, לכל עונות השנה ולכל סוגי הרוכבים ותנאי הרכיבה השונים.

בעזרת המוצרים שלהם, מקבלים מראה מרשים ונהנים מפונקציונאליות מעולה עבור רכיבה נוחה ככל האפשר. הביגוד המתאים זה חלק עיקרי לרכיבות נוחות, ואצל ישראוולו תמצאו את כל מה שאתם צריכים בלי בעיה.

לסיכום

לפני הבחירה שלכם, תוכלו ליצור עם המשרדים של ישראוולו קשר, כך תוכלו להתאים את המכנסיים שתרכשו בדיוק למידה ולצרכים שלכם. אל תתפשרו על איכות, כך תוכלו לוודא שהביגוד יעשה את העבודה בצורה המיטבית ביותר ויהיה עבורכם נוח לאורך כל הדרך.

מידע נוסף לקריאה –

דילוג לתוכן